Vad hände med pyntet?

Jag fick gå upp tidigare idag (en hel timme) vilket är mycket för mig :P Mamma och jag gick på Butiksleverantörs mässan i Kista. Det fanns en del intressanta saker att se och lyssna på, men mer än hälften var sånt som inte gagnade oss, men mamma ska dit i morgon igen för att titta lite till om man skulle missat något ;) Så idag har Ingrid och Ellie öppnat butiken Tack ♥ Efter mässan eller när vi tittat klart åkte vi hem jag tog en macka och sen åkte jag och Pixie till jobbet för att ta över från Ingrid. Det var en del att göra där också. Vi hade fått två leveranser, som tur var stannade Ingrid och hjälpte till. Vi har även möblerat om i köket så det är en massa som ska sorteras. Det jag skulle ha gjort idag var att påskpynta men det fanns det ingen tid över för och då jobbade vi dessutom över 1timme. Så imorgon blir det pyntning ;)

Pixie var jätte lycklig när vi var hemma. Hon sprang fram till sin boll och började busa. Hon är så sööt med sin stora mage. Det bästa är att hon inte kan springa fort längre så jag kan hålla samma tempo ;)

Foton tagna nu på kvällen

Pixie
tagen på bar gärning när hon försöker gömma en godis i syrrans säng


Pixie har fått en Kycklingpinne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0