Inget internet :(

Mitt bredband och telefon har gått sönder så har därför inte kunnat skriva, är hemma hos mamam och pappa nu ;) Så imorgon ska jag beställa ett nytt. Får hoppas de skickar det fort, annars blir det många besök hemma hos mina föräldrar och sen kan jag så klart använda datorn på jobbet ;)

Har lagt upp nya bilder på valparna som vart 4veckor igår :D De är så mysiga nu ser de och hör. Kommer man så vill de gärna komma fram till ansiktet så de kan få pussas. Några har även börjat få tänder.

Så här kan de se ut när man försöker fota valpar när de har lärt sig gå :P



Trötta efter fotograferingen


Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Så söta :)

2012-05-13 @ 17:52:23
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0