Överraska inget...

Nu har jag telefon och internet hemma igen ♥ Det har gått jätte bra att ha med valparna till jobbet. Så nu tänker jag pröva att sova hemma i veckan och ta med mig Pixie och valparna :) Det ska bli jätte mysigt, jag har en valphage hemma och en på jobbet så det är bara att skjutsa dem i väskan fram och tillbaka.

Nu är jag hemma hos mina föräldrar. Skulle överraska syrran och ta en promenad bort till nya huset. Jag tog med mig Steffi för att träna inkallning utan koppel, vilket gick jätte bra. Hon är även ny trimmad ;) Men när vi kom fram så hade syrran och fästmannen åkt iväg. Det är andra gången jag kommer för att överraska och ingen är där så nu ger jag upp :P

Vi gick istället tillbaka och tog ut valparna på baksidan så de kunde busa av sig ;) De börjar bli mer aktiva nu och man får hålla koll på dem för de älskar mammas rabatter. Nu ligger de och sover inne igen.

Bilder idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0