Saknar dig ♥

Igår hade jag och Ellie mys kväll hemma, efter att jag städat så klart :P Ellie tyckte att min ny bädade säng med snyggt lagda kuddar och gosedjur var en perfekt liggplats och mosade sig ner så nu är den inte så bäddad längre ;) Känns så könt att bara ha en hund hemma som man inte behöver koppel på så man bara kan gå rakt ut. Men jag saknar Pixie för hon är också duktig. Ska bli så härligt att åka till henne idag efter jobbet. Nu är ju kameran tom så det är bara att börja fylla den iegn ;)

Skrev även två texter igår till ny musik. Brorsan och jag hjälps åt att göra musik. Jag skriver texter och han skriver musiken. Älskar att höra min bror spela och sjunga ♥

Ellie sitter nu på en stol i köket och tittar på katterna som går utanför, så söööt ♥

Massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0