Jobb + Mys

I lördags kom Sofia och Hippie hem till mig för filmkväll Tack för en trevlig kväll ♥ Nästa dag vart det iväg till jobbet då vi skulle ha öppet, det var nämligen 2km loppis. Otroligt mycket människor vi hade öppet 10-17 fast vi bara skulle ha från 11-16. Fick följa med syrran, hennes sambo och gudottern runt för att kolla på loppisen efter barnsaker medan mamma stod i affären Tack ♥ Det tog oss 1,5timme att ta oss igenom allt. En bra dag vart det också då vi fick in många nya kunder.
 
Så då hade man jobbat 7dagar i sträck Yaaay inte :P Men mamma var så super snäll så hon gav mig sovmorgon igår. Plus att jag följde med henne hem i söndags då ingen annan var hemma. Så vi hade myskväll då också :) Idag har jag jobbat helt själv och i morgon står mamma i butiken Älskar dig ♥ Så jag ska bara in för att lämna Pixie då det är valpkurs på kvällen med min lilla bäbis ;)
 
Imorgon ska vi vila ut :)
 
Lite bilder jag tog idag på kvällen Katla har fått en råtta av mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0