Dominant löptik

Idag har både jag och mamma jobbat så alla vovvarna har varit i butiken. Men mamma skulle på föreläsning på kvällen så jag fick låna bilen och hon åkkortet. Så nu har jag alla hundar hemma och väntar på att mamma ska komma och hämta sina och bilen :)
 
Vi fick besök av en chihuahua hane, kastrerad på ca 8år. Svea som löper var storm förtjust och dansade glatt runt honom ;) Honey och Steffi hälsade kort och gick sen undan, Pixie satt bara och var ledsen över att jag inte tog upp henne. Pixie har varit lite ledsen i början då Svea blir mer dominant en tidigare när hon löper så Pixie har blivit på hoppad flera gånger. Men nu efter att jag varit på henne har det lugnat sig så Pixie har kunnat busa och leka som vanligt. Men jag måste ha koll hela tiden annars är Svea där och säger till Pixie. Men trots det så är Svea så kelsjuk och mysig mot mig :)
 
Ha en skön kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0