Söta Svea ♥

Vi har fått en ny inneboende, lilla Svea som ska bo en vecka med oss då matte och husse har åkt på semester, välkommen tjejen.
 
Idag har vi varit lediga så jag har passat på att städa lite, men som alltid ta det lugnt framför allt ;) Jag har desutom haft problem med halsen med rethosta så jag hoppas att det ska gå över snart.
 
I lördags kom Sofia och Diesel över för filmkväll och vi testade på något nytt tillsammans, lips :) Så det kommer läggas på som tradition. Otroligt kul vi sjöng tills vi inte kunde få ut något mer ;) stackars grannar :p I slutet var det väldigt svårt att få till tonläget och jag förlorade mot Sofia, en bra kamp var det får se vad som händer nästa gång ;) På söndagen så åkte jag med Sofia tillbaka då jag skulle hem till syrran. Där firade vi Syrran och pappa som har och ska fylla Grattis älskar er ♥ Så det var en bra helg. Nu hoppas jag bara att halsen är ett tillfälligt problem och att det försvinner snart.
 
Lite bilder från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0