Kycklingpinne

Idag har vi jobbat och Kessie var jätte duktig, nu känner hon sig som hemma :) Dock får jag ta med henne ute i butiken då hon tar sig igenom barngrinden till köket, busungen ;) Men så länge hon får vara med skuttar hon glatt efter mina fötter. När jag sen sätter henne bakom kassan gnäller hon och tycker att jag är dum :P Trots att jag bara sätter henne där när jag tar en kund i närheten så hon ser mig hela tiden, men hon vänjer sig snart och går jag längre bort i butiken får hon åka med i min famn :) Alla kunder säger samma sak "Ååå så söt" ;)
 
Vi har även klippt klorna för första gången och på rygg vilket gick lysande, så duktig och så snabbt det gick. När vi kom hem fick båda en tuggpinne med kyckling på, gissa om lyckan var gjord :) Men Pixie fick ta Kessies så fort hon ätit upp kycklingen på sin egen. Då byte vi eftersom det var så mycket kyckling på dem. Men Kessie annade inget och var lika glad att ta emot Pixies pinne med bara rester kvar på :) Desto gladare var Pixie som fick extra kyckling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0