Blandad dag

Idag har jag sovit ut med Pixie, har haft lite svårt att sova i två dagar nu så det var jätte skönt att få sova så länge jag kunde idag då vi var lediga och så klart var vi ute sista rundan vid 23.00 igår så Pixie sov lika länge ;) Men vi har inte bara latat oss. Vi har varit ute, handlat, gjort rent fönster, dammsugit, tvättat och bakat. Måste säga att det är väldigt avkopplande att göra rent fönster efter att syrran visat hur man gör tidigare. Så nu har jag bara fönstret på toan kvar, riktigt stolt ;) Sen har jag bakat kladdkaka för min underbara kompis Sofia så skynda dig hit på fredag ;)
 
Nu ska jag varva ner och titta på lite serier och imorgon är en ny dag med jobb. Ser fram emot det då vi fått in nya varor jag beställt ;)
 
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååååå! Kinamat OCH kladdkaka?! WOHOO!!! :D

Svar: Jaaay :D
Lollo

2013-03-13 @ 21:46:11
URL: http://dieselbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0