Du får mig att le...

Äntligen frisk och super glad hoppandes och busandes, min lilla älskling :) Hon slutade hosta för tre dagar sen och nu har vi börjat gå normala rundor igen och busat med bollen så allt känns jätte skönt :) Ännu bättre är att vi har fått ledigt idag, imorgon och på tisdag nästa vecka, TACK mamma ♥ Så nu har vi semester i 6dagar eftersom vi har stängt under påsk. Har sovit ut idag som vanligt ;) Trots det gick vi upp tidigare än va vi gjort innan eftersom det var några telefonsamtal på morgonen som gjorde att vi kviknade till fortare. Sen har vi varit på två längre rundor och kastat lite boll. Har även hunnit dammsuga, måste göra det oftare nu för usch va mycket grus det kommer in utifrån nu när snön smälter, vilket vi så klart är glada för. Men smält fort så de kan sopa bort all grus :P
 
Sen har vi myst i sängen framför tven och tittat på Flower Boy Next Door, Super bra ;) Pixie är så söt och lägger sig med ryggen mot mig, hon vaktar min och jag hennes ;)  Sen kommer hon efter en stund och vill gno in ansiktet i mitt ansikte, så ligger vi och gosar in oss i varandra, jätte härligt med hennes fluffiga och mjuka päls. Sen är det dags att sätta sig vi ankan titta på den och sen på mig för att säga ska vi leka. Ååå får inte nog av min sötnos ;)
 
Desutom lurade hon mig idag eller ja jag var helt enkelt för ouppmärksam. Jag gömde ankan i vardagsrummet och bad henne söka medan jag tittade på serien. Efter att hon sprungit fram och tillbaka flera gånger medan jag sa sök så la hon sig på bädden nedanför mina fötter. Jag trodde hon hade gett upp och sa igen sök och vart lite irriterad medan jag suckade och begav mig mot där jag gömt ankan. Bara för att finna att den var borta, gick tillbaka och mycket riktigt låg den i sängen. Hon hade redan hittat den men trodde att jag hade gömt något annat :P  Så de andra gångerna gick fortare :) Vad ska man säga ibland inser man själv hur trög man är :P
 
Nej ska fortsätta titta klart på serien.
Glad Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0