Fullt upp

Har haft fullt upp idag. Först två pallar en med hundmat och en med kattsand på morgonen. Sen hade jag en klipphund söta Wirma (Bella) dotter till Ellie och Fjant. Så otroligt söt och snäll, en fröjd att raka vilket tog 1,5timme :) Passade även på att raka ner Pixie så nu är hon vårfin och får det lite lättare när värmen kommer plus att jag inte får så mycket hår i sängen ;) Men skulle jag välja på hår i sängen eller att ha henne på golvet så blir det hår i sängen kan inte sova utan min tjej tätt intill ♥ Sen hade jag en kloklippning och slutligen städning. Tur att vi är två i butiken så vi kan hjälpas åt.
 
Nu har jag en nöjd tjej liggandes bakom mig med sin rygg mot min ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0