Nyår 2013

Nu har jag och hundarna firat både jul och nyår hemma hos mina föräldrar och där i mellan har vi varit hemma. Tråkigt nog fick jag inte ett jätte bra slut och början då jag vart förkyld i fredags och är det än :( Så jag har inte kunnat äta ordentligt under dessa dagar och kunde inte njuta av den goda nyårs maten mina föräldrar fixat. Men hundarna var överlycklig med sin nyårsmat, kyckling, tonfisk och korv anpassad för hundar utan tillsatser, salt och sånt som inte är bra för dem. Sen var det Kessies första nyår, de började skjuta upp precis utanför så då bar jag upp henne så hon kunde se. Hon stretade lite och kollade sig omkring men lugnade sig sen. Hon har inte reagerat alls när vi har varit ute tidigare. Så när vi gick ut på 12slaget kollade hon sig omkring travade i mellan mamma och mig och satte sig sen när hon märkte att ingen sa något och satt lugnt och tittade på fyrverkerierna. Så läskiga var dom Pixie brydde sig inget Svea som jag passat under nyår satte sig bredvid mig Steffi la sig ner framför mig och Honey smög i väg till skogsdungen och nosade runt. Väldigt skönt att ha skottfasta hundar och att inget hänt dem. Nu hoppas jag bara att förkylningen försvinner.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0