Allt bra igen

Vi har nu pratat med veterinären som säger att det ser bra ut hon är bara lite slapp men att de sätter C endå men det är inget att oroa sig för och kan desutom jobbas bort med regelbunden motion. Så vi kommer köra på som vanligt och vi har även fått en flytväst av min kära syster Tack ♥ Så vi kommer simma så länge det går. Sen kommer vi röntga om när hon är lite äldre. Men just nu är hon hos min mamma i två veckor för att få gå långpromenad i skog och mark. Så istället har vi fått hem söta Steffi som kommer vara med oss ♥ Den här veckan passar jag även en charmig kille som heter Bamse. Han är jätte intresserad av mina kaniner och inte på det positiva sättet så jag har varit på honom om att kaniner inte är till för att jagas ;) Stackars tjejerna var inte så glada igår när de träffade honom för första gången. Men nu är det lugnare även om det rycker i hans tassar ibland när de busar runt ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0