Träning

Idag har vi varit och tränat vid en lekplats i närheten. Väldigt kul trötta och nöjda vart de ;) Innan hade de fått rasa av sig på fotbollsplanen och sen kört godissök i en fyrkant. Sen körde lite hinder med klätterställningen och godissök. En dam kom förbi och ropade på mig medan hundarna sökte godis vid en lekbilställning, Pixie stannade upp och sprang fram skällande för att kolla vem det var i mörkret. Hon frågade om jag visste att man inte fick rasta hundar här då det är barn som leker där. Jag förklarade lugnt att jag visste det och att vi inte rastade utan tränade och att båda var ordentligt rastade innan. Men tackade för att hon sa till då det kanske är andra som rastar sina hundar vid lekplatser? Damen gick sen därifrån och vi fortsatte vår träning och gick sen hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0