Jobb, mys, bus och godsaker ♥

Igår fick vi skjuts av pappa hem till min syster Tack ♥ Jag hade blivit tillfrågade att sova över och hjälpa till att flytta möbler och passa syskonbarnen. De håller nämligen på att tapetsera och måla om. Som tack fick vi jätte god mat och min älskade syster bakade även en tårta som jag suktat efter. En Cheesecake med Twix, se så god och det var den kan jag lova ;)
 
 
Syrran och jag hade även filmkväll bara vi systrar på kvällen. Vi kollade på Upside Down som var jätte gullig och bra. Vi hade super mysigt och bästa av allt var att min syster höll sig vaken under hela filmen vilket är väldigt ovanligt :P
 
Idag kan jag även tillägga att jag blev väckt 9.30 då min syster skulle iväg och fixa naglarna. Så jag och svågern tog barnen och hundarna på en promenad i drygt 1timme :) Sen har vi burit saker, ätit och fikat. Hundarna har busat i deras trädgård vilket var jätte uppskattat. Nu har vi blivit hemskjutsade och hundarna har slocknat. Den enda som har spring i benen är runa som är glad att vi är hemma. Hon rejsar och gör glädjeskutt, sötisen :) Alla kaninerna är glada och har fått lite pellets och rent i sina toaletter.
 
Ska snart ta ett bad och sen hoppa i säng.
Kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0