Kanske sista dagen med min gris :(

Ja idag har jag jobbat och blivit avlöst av min bror. Hittade så klart ingen parkering vid mig sen när vi åkte hem så jag fick åka runt och leta. Jag har inte hunnit göra så mycket.. har varit ute med hundarna och busat lite med dem inne. I morgon kommer en familj och ska hämta mitt marsvin Band-Ita de ska testa att ha henne i 1vecka med sin hona. Även om jag älskar henne vill jag att hon ska få bo med andra marsvin och någon som har mer tid. Deras marsvin är 6år och har precis mist sin kompis så det känns som att det kommer att gå bra. Vet att min lilla gris saknar sina kompisar.. hon är ju van vid att gå i flock. Hoppas allt kommer gå bra i morgon. Har nu uppdaterat min hemsida och lagt in lilla Rikkie, så nu har han en egen sida där :) Gå gärna in och kika ;) www.lyckohunden.se Nu ska jag göra badvatten och sen lägga mig... ska ju jobba i morgon ;)
Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Viktor&Albin

hej vi vill bara säga att du har en snygg bloggdesign

2009-09-01 @ 19:55:22
URL: http://guybloggen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack :)

2009-09-01 @ 21:07:59
URL: http://fairypixie.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför blir du av me ditt marsvin??:(

2009-09-02 @ 18:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0