Hundförnedring

Igår efter att vi klippt Woody åkte vi till Vällingby för att köpa glass. Vi hämtade först upp syrran och Fjant. Sen lämnade vi in dem till min bror som jobbade. Jag mådde inge bra då jag fortfarande har fått någon pollenreaktion så jag stannade hos brorsan sen medan mamma och syrran gick och handlade. Då passade jag på att skoja lite med våra två fyrfotade killar ;) Så jag klädde upp dem i tjejkläder.... gissa hur förvånade de var när de kom tillbaka och fick se sina små pojkar  klädda i klänningar. Stackars Fjant och Woody kände sig förnedrade i sina kläder. I alla fall Fjant såg ut att vilja springa och göma sig, Woody brydde sig inte så mycket. Tur att ingen fyrfotad kund kom förbi :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0