Sparkas inte

I natt hade jag svårt att sova så de vart bara 4timmars sömn :( Sen skulle jag gå långdag på jobbet. Men som tur var piggnade jag till i alla fall. Vi hade besök av lite barn som skulle hälsa på Pixie.

När det var dags att åka hem gick jag över till blomsterbutiken för att köpa blommorr till mamma, det är så roligt att ge bort. Min chef som då tog över efter mig öppnade muren så Pixie fick bråttom ut och kom skuttande för att möta mig. Vad gör du här frågade jag henne. Hon bara viftade på svansen och satte sig ner. Sen ser jag Ellie komma farande över golvet. Vad gör du fy dig gå tillbaka ropar jag åt henne. Hon vände blixtsnabbt och sprang tillbaka. Sen satte hon sig precis innanför butiken och bara stirrade åt mitt håll..... lilla älskling va duktig du kan vara :)

När vi väntade på bussen stod vi i kö som vi alltid gör. Då är det en ung tjej som är gravid som går fram och tillbaka mot kön. När sedan bussen rullar in börjar jag följa kön mot bussens ingång och Pixie var lite före mig. När det är våran tur att stiga på och Pixie börjar röra sig framåt kommer tjejen och sparkar till Pixie vänder sig lite om och glor och går snabbt på bussen. Snacka om att jag vart sur. Nog för att hon var gravid men man tränger sig inte och man sparkar absolut inte på en levande varelse. Som tur var fick hon ingen skada, men jag blängde surt på henne när vi gick förbi där hon satt. Jag kan inte fatta att vissa är så hjärtlösa och Pixie som är så liten och svag det kunde ju ha gått illa :(

Hemma började hundarna leka och jag satte mig för att äta. Sen åkte jag iväg med pappa för att övningsköra.

Lite bilder under kvällen

 




Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars Pixie!!!:(:(:( hoppas hon mår bra! Hon som är så söt.

ge henne en stor puss!:) :*

Vilken rutten människa som inte har några känslor, vad skulle hon säga om någon sparkar hennes unge sen när hon väl får den! usch på henne!

/ Linda

2009-05-27 @ 00:43:53
Postat av: Sofia

Stackars Pixie! Vissa människor är så dumma i huvudet. Håller totalt med Linda.

Kramar

2009-05-27 @ 10:59:43
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja usch snyft och det värsta var ju att hon såg Pixie och endå sparkade henne i magen :(

2009-05-27 @ 12:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0