Klassträff

I lördags stängde mamma in alla hundarna till mig när jag sov... de skulle bort. jag fick inte fortsätta sova för Woody hoppade upp och ner på min rygg. Vi gick ut på promenad i en timme.... Pixie och Woody rusade runt och lekte tafatt. Sen började jag städa hemma och dammsuga av huset. När de var klart var det dags att köpa mat till klassträffen som jag skulle på lite senare. Bad Sofia hålla mig sällskap och få lite smakråd om klädseln, vi gick en runda med hundarna innan jag skulle till bussen.

Lita aldrig på Internet tiderna... det stod att bussen skulle gå 17.16.. vi kom fram 17.12 då såg vi två bussar lämna hållplatsen lite innan vi han fram. men jag brydde mig inte det stod ju att det skulle komma en 17 över. Men jag visste samtidigt att bussarna bara går var 30min. Så vi väntade när klockan var 17.30 vart jag riktigt orolig som tur var stannade Sofia kvar. Då kollade jag på tiderna vid bussen där stod det 17.11. Usch den hade redan gått och nästa skulle gå 17.41. Varför skriva 17.16 i så fall på Internet. Så jag missade så klart mitt tåg men jag kom ju fram till slut och som tur var väntade Åsa på mig så vi kunde gå tillsammans.

Det var jätte kul att träffa alla igen även om inte alla var där :P Så de som var där var det kul att träffa ;) Vi åt vår matsäck och alla berättade vad de gjorde och hur de bodde. Sen hade vi frågesport om våra tre år på gymnasiet. Det var jätte kul men vår grupp kom näst sist :( Sen var det tänkt att jag skulle åka hem då jag hade valpträff idag. men de andra lyckades övertala mig att följa med in till stan, vilket jag inte ångrar nu i efterhand :)
Men jag var hemma till 14.00 och kunde sova ett tag innan jag skulle upp igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0