Fel tid :(

Japp fick en inbjudan efter att ha frågat om jag kunde komma i helgen :P Så i morgon åker jag hem till dem och äter och har mys på kvällen.

Idag jobbade jag sent och vi fick en massa kunder så det var en massa att göra hela tiden... men sista timmen var det rätt dött. När jag kom hem så satte vi oss i soffan. Så klart satte de sig inpå mig. Rikkie på vänstra sidan och tikarna på högra sidan. Jag hade *trodde jag* spelat in Magi på Waverly Place the Movie som gick på Disney Channel kl.19 idag. Men jag hade så klart lyckats klicka in fel tid så det var en massa annat i stället. Som tur är går den både lördag och söndag. Den verkar bra det man har sett av reklamen så jag provar att spela in i morgon då den går kl.10.30 och jag är inte säker om jag kommer orka gå upp... så då spelar jag in i säkerhets fall ;)

Nu har hundarna somnat i sängen och jag ska sätta på vatten till badkaret. Det finns inget skönare en ett varmt bad :)
Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0