Förkylning :(

Idag var det lika svullet plus att jag mådde dåligt så det var inte så kul att jobba. Kände mig inte vacker plus att det känns som hela ansiktet svullnat upp. Men jag lyckades ta mig igenom dagen och eftersom det är så kallt ute har svullnaden nu börjat lägga sig... men det är väldigt torrt så huden flagnar just nu :( Det var tur att det var kallt idag då det hjälpte huden men inte lika kul då jag fick en förkylning *suck*. Hundarna mår i alla fall bra och Rikkie har nu lärt sig att hoppa upp i sängen, så nu försöker jag lära honom att stanna på golvet :P Vill inte att de ska hoppa upp själva och busa... det kan leda till att han råkar sätta sig och kissa och det är inte så kul. Nu ska jag dricka en massa te och hoppas jag är bättre i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0