Trevlig Halloween!

Är hemma hos mamma och pappa och har precis tittat på sjätte sinnet. Vaknade tidigare idag och var ute med hundarna... sen kollade jag på min inspelning av Magi på Waverly Place the movie. Men så klart var den på svenska så jag ska prova att spela in den i morgon och se om det ä engelska då :) Men hur som hälst var den bra men tror den är ännu bättre på engelska. Efter det vattnade jag blommorna och gav marsvinet och kaninen mat innan jag tog bilen hem till mina föräldrar. Pappa skulle ut på middag med sina arbetskamrater och mamma skulle på dans så det blev jag och brorsan kvar. Fast han hade ju så klart en kompis över. Men när vi lagade mat så var han ensam så då åt vi tillsammans... det var riktigt trevligt. Det vart spagetti och köttfärsbiffar med ost i. Vi tittade på Jerry Springer på tv 400 och båda skakade vi bara på huvudet, de är ju helt sjuka. Glömde nämna att jag fotade Rikkie och Pixie på framsidan med alla härliga höstlöv.

Trevlig Halloween på er ;)







Nu har alla kommit hem och jag ska ner och mysa i soffan och äta godis med alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0