Varför?

Idag jobbade vi fram till 15 sen fick jag vänta i 20min på mamma som skulle komma så vi kunde äta tillsammans. Jag hade en kund idag som har katter och är en riktig kattmänniska, hon hade läst på en skylt hos någon där det stod "Hunden har herrar och katten har personal, här jobbar min" och med en katt bild på förstås... lite rolig om man är en kattmänniska, men vet inte om hundarna håller med :P

Vi var hemma vid 18 och tog då en runda ner till sjön för att ta oss runt den. Det var en massa joggare ute så jag hade bara Ellie lös då hon håller sig undan. Sen i slutet så tränade jag Pixie lite att vara lös med kopplet släpande så jag kunde trampa på det, det gick jätte bra. Vi möte då en jätte konstig kille, Ellie gick förbi honom och Pixie också... han tittade då på mig och frågade "Varför gör du så där". Va vad då gör så där frågade jag, vad menar du. Han ignorerade mig och gick vidare så jag frågade igen "vad är det jag gör för något?" Han vände sig om och såg ut som om han tänkte såga något men gick sen vidare. Jätte konstigt... om man har något att säga så såg det då och fråga inte bara varför... jag är ingen tankeläsare. Antagligen var det, varför jag har dem lös men jag tränade dem och de höll sig ifrån honom så jag tycker inte det var något problem... jaja *suck*. Promenaden tog 1,5timme så nu är vi eller i alla fall jag väldigt trött :P

Bilderna blir så konstiga i mörkret
,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0