Spring inte

Idag var det lika snorigt som igår och min hals började göra ont igen. Jag jobbade endå men inte lika länge som tur var. Har inte orkat ta några längre rundor med hundarna. Men det gjorde mig lite stressad så sista rundan fick jag för mig att springa lite för att bli av med stressen. När jag var på väg upp för några trappor kände jag hur benen vek sig under mig. Det var nog inte det bästa att springa när man är dålig. Men det kändes så bra när jag sprang som om jag var fri och inget annat bettyde något... hundarna njöt också. Jag trodde inte det var någon fara. Nu har jag tagit ett bad men känner mig lite yr och illamående. Hoppas det går över till i morgon. Nu ska jag försöka sova. God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0