Stänkskydd

Idag var det jätte kallt i butiken, jag fick låna tröja av granbutiken och Rikkie fick ha på sig sin som han fått av min chef. Men i morgon kommer de för att försöka fixa det, så då blir det bättre hoppas vi :)

Fick idag en glad present till Rikkie på posten. Elviras nya matte Ingrid har sytt ett nytt stänkskydd till honom. Jag har varit så sur att de jag köpt tidigare inte fungerar som de ska. Han kissar utanför fast han har den på sig. Problemet var att den var för smal och då när han lyfter blir det en luftficka ut som strålen går åt eller så faller snoren utanför. Så då bad vi Ingrid som syr hundkläder att fixa en lika dan fast bredare. Det var perfekt nu kan den inte trilla åt något håll och kisset stannar i skyddet.

Det är jätte smart med stänkskydd till hanen om han umgås med tikar och då vill markera. I stället för att du ska springa runt och torka så kan du sätta på det här skyddet. Sen slipper du skämmas när du är borta om du vill ta med din vän. Är någon intresserad så säg till ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0