Glad Midsommar

Hoppas ni hade en trevlig midsommar :D Vi hade det ;) Hela familjen, syrrans kompis och hennes hund samlades hemma hos mina föräldrar. Brorsan försvann på eftermiddagen till sin fästmö och pappa åkte ut till Ekerö för att spela. Så jag mamma, syrann, hennes kompis och fem hundar var kvar. Vi hade jätte trevligt och tog även en tur i skogen med hundarna så de kunde springa av sig. Ja ni ser ju bilderna ;)

Rikkie åkte hem idag. känns tomt. Men skönt samtidigt. Lite jobbigt eftersom Pixie löpte. Så jag tror han kommer må bättre nu när han kommit hem och kan ta det lugnt. Men det ahr ändå gått jätte bra och han har varit jätte duktig :) Min lilla bäbis kille.

Har även gjort klart nya designen till hemsidan Lyckohunden Gå in och titta ;)

Bilder under midsommar på Pixie, Rikkie, Fjant, Honey och Gläta




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0