Pixies Djurshop

Jäkla väder enda positiva är att syrrans bil blev renare. Idag vart Pixie portad från att vara i affären då hon skäller på kunderna onormalt mycket. Fjant där emot är exemplarisk, hälsar fint och är tyst. Funderar på att byta ut honom, men sen när vi är ute så inser jag att Pixie är mycket bättre då han ska kissa över allt.

Jag vill medela en glad nyhet :) Affären är nu helt min eller ja mamma har köpt ut den andra gubben så hon står med mig ;) Så snart kommer vi döpas om till Pixies Djurshop. Min systers snälla kompis håller på att fixa en logga till oss :) Idag fick vi även in en massa nya fina saker till butiken från Hunter och vi väntar mer vararor. Det är jätte kul och jag har redan börjat rensa i butiken.

Får se om jag kan lägga upp lite bilder i helgen :)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ligger butiken? :)

2011-03-21 @ 13:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0