Vi blir tre

Idag vart jag väckt på morgonen av att Fjant grät och Pixie började skälla. Syrran ska iväg på semester med sin pojkvän i en vecka, så då ska Fjant vara med mig och Pixie. Pappa och brorsan kom också för att lämna varor som jag skulle ta med till jobbet.

Ja eftersom min syster är borta får jag låna hennes bil, jippi tänker ni säkert... usch säger jag. Men jag tog mod till mig och åkte till jobbet. Så klart fick jag lite panik på Essingeleden och så klart skulle jag göra det ännu sämre. Det slutade med att jag vart blind för ett ögonblick och sen halvblind lyckades jag svänga av rätt och åka till butiken. Hela rutan var helt ner smetad med skit, så jag fick ta fram vatten och papper.

Så klart hittar jag sen inte knappen för att öppna bakluckan och får ringa runt till nästan alla i familjen. Men jag hittade den själv till slut.

Förutom det så var dagen jätte bra och hundarna skötte sig nästan exemplariskt. Får se när Fjant upptäcker att matte inte kommer tillbaka. Nu tror han väll att det är en vanlig passning på någon dag. Men vi ska ha det roligt och bra under den här veckan :)

Har precis tittat på Skönheten och Odjuret som gick på Disney Channel. Helt underbar, tänk hur länge sen man såg den. Måste börja sätta mig ner och kolla lite gamla klassiker :)

I morgon är vi lediga, så får se vad vi hittar på. Sen har jag inte bestämt mig om jag ska ta bilen på måndag. Tror ni jag vågar? :P Men det är som sagt bra träning eftersom jag inte har kört på länge.

Vi ses
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0