Oväntat besök väckte oss

Idag vart det bara jag, Pixie och Moppe som åkte till jobbet, Maxi vart hemma då hans matte är sjuk :( Men två glada hundar trippade på :) Vi fick äntligen kattsanden som jag gått och väntat på så nu känns det fullt igen.

Jag, Pixie och Moppe gick för att möta upp med Sofia och Diesel som skulle komma på besök idag. Moppe träffade en jätte söt tik som han vart kär i ;)




Vi gick sen för att mata kaniner och handla mat. Tack för ett trevligt sällskap ♥

Ja måste berätta att vi fick besök idag på morgonen eller rättare sagt så blev vi väckta av oväntat besök. Jag hade fönstret öppet några centemeter. Tydligen tyckte en blåmes att man kunde flyga hit men i stället på något sätt flög den rakt igenom öppningen och in. Rädd som den vart vände den och försökte ta sig ut men slog då i fönstret. När jag väll såg vad som väsnades så öppnade jag snabbt fönstret helt så den kunde flyga ut. Ja så det kan gå, Pixie kollade fundersamt efter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0