Helgen

Jag har velat skriva men varje gång så har något tagit emot *suck* Men nu har jag tagit tag i det :P Sitter på jobbet och skriver med min älskling snarkandes bredvid ;)

I lördags kom Sofia, Diesel och Hippie på besök. Vi hade bestämt oss för att gå från jobbet och till Alvik. En skön promenad med fin usikt. Lite jobbigt med trafiken men annars var det bra. Fint väder, vackert och hundarna njöt.

Vi stannade för att handla och sen hem till mig för att laga mat... eller ja Sofia fick fixa det mesta *tack* :D men jag såg till att plocka undan. Vi är ett bra team ;)

Vi tittade på Trassel som är sååååå... underbar :D För att sedan lyssna på en massa disney låtar på youtube och så klart Nick Pitera, rysser så fort jag hör honom, hur kan han vara så sjukt bra.

Vi var uppe sent och då menar jag sent men Sofia har vant sig att gå upp tidigt så hon tog ut hundarna så jag kunde sova. Diesel kom sen och la sig bredvid, riktigt mysigt.

Ska försöka lägga in bilder när jag kommer hem ;)

Förlåt glömde helt bort men här kommer de ;) Ursäkta kvalitén tog med mobilen ;)


Sofia, Diesel och Hippie


Vacker utsikt


Hippie och Pixie


Så vackert

Hippie

Tänk att bo så här ;)

Sista bron *kämpa* :P

Vi bestämde oss för att bo i det vita huset ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0