Grattis 5veckor ♥

Idag har de fått sin andra avmaskning och jag har tagit nya bilder då de fyllde 5veckor idag :) Så gå in på Lyckohunden och kika ;) De är så busiga och mysiga nu. De kommer skuttandes när man ropar och ska pussas i ansiktet. Min syster kidnappar min lilla Katla när hon är här, det har blivit hennes favorit. Hon har bestämt att det är hennes och sambons låtsashund och kallar henne för Laleh då hon tycker Katla blir för hårt att ropa. Hittills har hon sagt att hon ska ställa upp som valpvakt får se hur det blir när hon är äldre :P

Nu ligger alla bäbar i bian i sovrummet. Jag lägger alla i väskan och bär upp då det är smidigast. Men man måste komma ihåg att stänga om man lämnar dem. Medan jag var i köket i väntan på att en av valparna skulle bajsa klart tyckte Nessie att man kunde hoppa ur och undersöka vardagsrummet ;)

Bilder från idag

Pegasus

Katla

Nessie

Phoenix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0