Grönt...

Hemma hos mamma och pappa igen så nu kan jag skriva :P I helgen fick valparna vara ute för första gången på gräsmattan. Gissa om de vart glada, de skuttade runt och gjorde små glädjeryck. Vi hade även första familjen som kom och tittade på dem i söndags så då fick de träffa nya människor. Det gick jätte bra tack för en mysig dag ♥ Så nu är söta Phoenix bokad till sin nya familj.

I går på kvällen kom Ingrid hem och hon åkte raka vägen till butiken för att hämta upp Ellie. De var båda överlyckliga att se varandra ♥ Så då på kvällen vart jag utan hund helt :( Idag ska jag ta med mig Steffi till jobbet. Man kan helt enkelt inte vara utan dem ;)

Har tre praktikanter på jobbet, sista dagen är i morgon. Känns konstigt att ha hand om egna även om man haft tidigare när man varit anställd. Men alla tre tjejerna är jätte trevliga och duktiga, så jag har haft jätte bra hjälp av dem. De är deras första praktik, var ett tag sen man själv hade sin första ;)

Bild från lördagen

I söndags när de var ute för första gången ♥



Bilder från idag





Phoenix upptäker mamma och Steffi som busar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0