Ledig dag eller?

Idag har jag varit ute tillsammans med Sofia på en drygt 2timmar promenad med Honey, Steffi och Hippie. Jätte mysigt och bra väder, tack för en skön promenad ♥

Sen har vi haft gäster hos mamma och pappa två av mina kusiner respektive sällskap ;) Har även haft valparna ute en stund på gräsmattan och syrran och hennes fästman har gullat med dem :) Fick även hit Rikkie senare på kvällen han skulle trimmas inför utställningen i helgen. Trots att maskinerna bråkade lite vart det ett bra resultat. Lycka till ♥

Imorgon ska jag jobba och ska då ta med mig valpar och Pixie för första gången. Måste hem och ta hand om växterna plus att jag och Sofia ska ha film kväll. Så jag missade att jag skulle passa hundar redan på förmiddagen på lördag. Jag visste att jag skulle passa dem på lördag men trodde det var efter jobbet. Men det visade sig att jag skulle ta med dem redan på lördag morgon. Så nu får det bli redan i morgon. Honey och Steffi kommer senare till jobbet imorgon så slipper jag ta med alla på en gång. Så det blir spännande att se hur det slutar :P

Från promenaden

























Valparna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0