Hej solen

I lördags kom mamma och pappa till butiken och lämnade in Honey och Fjant. Sen efter jobbet följde jag och Pixie med dem hem. Vi hade tänkt att åka dit och överraska då jag ville fota för det skulle bli sol på söndag, men så fick vi skjuts så det känndes jätte bra eftersom det snöade så mycket :)
 
På söndagen som lovat kom solen fram och vi släppte hundarna på golfbannan, gissa om Pixie var lycklig ;) Hon och Honey busade och sprang som galningar. Lilla Steffi fick vara i kopplet då hon har ett opererat ben som ska vila, men alla njöt :) Mamma passade även på att frisera Steffi så på de sista bilderna är hon lite mindre ;)
 
Vi stannade tills idag och fick skjuts till jobbet emot att jag passade hundarna medan mamma, syrran och systerdottern var och handlade :) Så det var fullt hus/butik? :P Men det gick bra.
 
Pixie har somnat efter att ha busat med sin älskade anka, min gullunge.
 
Bilder från igår/söndags ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0