Så stolt

Nu var det ett tag sen men det har varit så mycket nu så jag har inte hunnit. Sen har min dator gått sönder så den är hos min syster då henne man ska fixa den. Som tur var har jag kvar min gamla så pappa fick igång den åt mig, vad hade jag gjort annars.
 
Det har blivit mycket träning nu med lilltjejen. Dels går vi kurs på onsdagar och hon är super duktig. Dock var matte inte så bra sist vi var där "Jag hatar gettingar" och tillslut insåg jag att de var ute efter korven så vi fick överge dem långt bort och köra med vanligt hundgodis. Tur att Kessie är van vid att jag fäcktas med armarna :P Sen i söndags hade vi öppet i butiken i samband med 2km loppis. Då när vi skulle turas om att kolla så tog jag med mig Kessie på min runda och hon var super duktig. Hon var jätte lugn och gick och hälsade på lite hundar och några fick även klappa på henne. Sen tränar vi även hemma och i butiken. Nu har jag även börjat träna lite extra med Pixie så hon inte ska känna sig utanför, tråkigt om allt godis går till Kessie tycker Pixie ;)
 
Man blir så glad när någon visar sin uppskattning för det man gör. Hade en man i butiken här i veckan som berömde mig. Han sa att Vi är så glada att ni finns. Du är så otroligt begåvad, duktig och har hjärta det märks att du älskar det du gör. Om det är något du inte kan så säger du det och kollar upp det åt en. Du är mycket bättre än många andra där personalen oftast säger "Jag bara jobbar här" Du ska vara jätte stålt över er butik. Hur glad blir man inte ♥
 
Nu sitter jag i sängen med en ny badad och fönad Kessie bredvid och Pixie liggandes på en kudde. Ska ta och fixa bad och sen kryppa till sängs.
 
Här är bilder från i måndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0