Bamse ♥

Vi har fått besök av söta Bamse som ska bo här i en vecka ♥ Hans första möte med kaninerna var inte så positiv då han försökte trycka och skrapa sig in och skällde. När jag väll fick honom att förstå att de inte var till för att jagas så har han hållt till godo med att ligga och titta på dem. Men ibland kliar det i tassarna när de busar runt ;) Jag har även flyttat runt i buren igen vilket var väldigt kul och berikande för dem. Får se vad de tycker om det nu. Infinity var inte så nöjd sist och har tryckt sig ut några gånger vid staketet. Plus att hon var den som kissade i ena bolådan så jag vände in öppningarna. Så nu när de kan hoppa in igen hoppas jag att de håller sig till toaletterna annars måste jag flytta om igen. Men det är ganska kul endå och se hur de reagerar och vad de hittar på. Alla tre är mycket nyfikna och mysiga. De är nu framme när jag är i buren och hälsar och jag får klappa alla. Där emot är alla inte så glada i att bli lyfta men de kommer :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0