Klättrar i träd

Idag gjorde jag och mamma sällskap ut med hundarna. Det var jätte mysigt väder och hundarna njöt av att springa av sig i skogen. Vi körde lite kurragömma, mamma uppehöll dem genom att springa rakt fram. Så klart hängde alla hundar med så då passade jag på att klättra upp i ett träd jag hade sätt ut. Måste säga att det var riktigt kul att klättra... var nog flera år sen jag klättrade i träd. Hundarna kom sp5ringande när de upptäckte att jag inte hängt med. Oj vad de letade på marken... men det varade inte länge för en gående kom förbi så jag fick kalla in hundarna. Så jag fick snällt klättra ner igen. Sen hade de sten koll på mig så jag inte skulle smitta igen :P

Efter promenaden tog jag väskan och så begav jag, Pixie och Woody oss mot jobbet. Tre timmar senare ringer mamma och berättar att pappa är på väg med ett bytte av hund. Tydligen skulle alla bort på egna aktiviteter så jag var tvungen att passa Annie. Men det gjorde inte så mycket... men stackars Pixie vart jätte ledsen :(

Nu ligger Pixie, Ellie och Annie i min säng och vilar.
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0