Äntligen :D

Nu händer det... lite tidigare än väntat men nu är det äntligen på gång. Mamma ringde när jag jobbade och berättade att Pixie hade börjat pipa och varit orolig under promenaden... så vi beslutade att ställa in träffen med syrran. Mycket riktigt när jag kom hem så la hon sig på mig i soffan och började andas tungt, Kl 18.00 började de första flämtningarna. Sötisen höll sig nära och pep när hon ville ut. Sen började hon pippa och ville springa upp och lägga sig. Hela tiden försökte hon gräva ner sig under kuddarna i soffan. Jag fixade så hon kunde göra det sen, pappa spelade några låtar för oss. Vid 21.00 så hörde jag hur hon tryckte till lite så pappa hjälpte mig att få upp alla saker till övervåningen. Så nu ligger hon i biabädden med en massa handdukar i mammas och pappas säng. Det blir väll en lång natt... men jag är hel spänd, det ska bli så kul :D

Pixie under kuddarna

Rikkie tumlar runt på golvet, det är tråkigt när alla bara är med Pixie :( Plutten Lägg märke till hans fina stänkskydd, en riktig Tarzan hund ;)

Sötisen, mamma har inte glömt dig ;)

Älsklingen flämtar för fullt

Pappa hjälper till med lite stämningsfull musik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0