Första dagen på jobbet

Det gick jätte bra att ha med Rikkie på jobbet idag :) Var ute med honom tre gånger och de andra två en gång... det hände bara en olycka inne. När Sofia kom med sina två tyckte han att det blev lite jobbigt. Han vart lite sur på  Hippe, så han började morra och nafsa efter honom. Men Hippie brydde sig inte... han kände väll inget heller... Rikkie är ju så liten :P Men i slutet busade de lite. På väg hem var de några som ville hälsa så det tog lite längre tid. Men väll hemma satte jag på teven och kröp upp i soffan. Rikkie somnade intill mig och Pixie vid mitt huvud.. Ellie kröp under sängen som vanligt. Nu ska jag ta ut dem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0