Blaskväder

Idag kom jag upp lite tidigare i alla fall... vet inte varför jag har varit så trött på sistone. Men det kanske bara är så att jag älskar min säng. Sen är Pixie lika morgon tröt som jag.. eller kanske inte men hon ligger gärna kvar och snusar med mig. Men tar jag mig upp då blir det full fart.


Men man känner sig inte så motiverad till att gå ut i det här blaskvädret. Bara en massa vatten och is massor lite var stans. Men det stoppade inte Pixie från att skutta om kring. Godis stenarna är nog det bästa på hela promenaden enligt Pixie.. hon missar inte en enda.

Nu när det är kallt så använder jag täcke på Pixie då hon fryser lätt. Har köpt Hurttas nya vinter jacka. Kan varmt rekommendera den om man vill ha en snyggare jacka som är lätt att ta på och håller värmen bra. Finns i färgerna svart/brun/röd kan köpas i Vällingby för 475:-

Övningskörde idag då jag kör upp i morgon *aa* läskigt men det går nog bra. Har ju tränat flitigt med mamma.
Sen vart det in till Vällingby och jobba några timmar. Passade på att ändra om i hyllorna och fota lite. Sen skulle jag hinna med att lägga upp de sista varorna som hade kommit. Slutade med att jag vart kvar en timme extra *suck*  Men jag vart ju nöjd så det var huvudsaken.

När jag kom hem var det dags att fota och väga valpar och uppdatera hemsidan.. de är ju nu 3veckor :) Ni kan kolla in dem på http://www.lyckohunden.se/


Det enda fina med allt vatten är att det speglar sig så bra


Pixie i sitt fina vinter täcke från Hurtta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0