Förkylning och tuggade sladdar

Idag tävlade jag med en massa bilar om att få en parkeringsplats i Vällingby på 7dagars parkeringarna. Som tur var van jag då en kille åkte så jag kunde sno hans plats innan de andra *hehe* många besvikna åkte förbi och sedan vidare för att hitta en ny plats. Jag glömde så klart igår att fota en av kläderna som vi köpt in från Kina. Jag skulle ju lägga ut dem på affärens blogg. Så jag fick fota den idag med Pixie. Så nu finns bilderna ute www.felinehouse.blogg.se Vaknade föresten idag i ett iskallt rum då mamma skulle ha fönstret öppet hela natten. Jag kände hur det stack i näsan och det var så kalt att jag inte ville gå upp. Så klart bidrog det med att min förkylning kom tillbaka. Så jag sitter här med rinnande näsa och lite rethosta *typiskt*.

Sofia som är tillbaka i Stockholm för praktik kom på besök. Så vi lastade hundarna i bilen och gick för att shoppa och äta. Dum som jag var så hade jag lagt kamera väskan med kameran i backluckan så den skulle vara säker men glömde att laddaren låg i också. Så mitt lilla monster Rikkie hade så klart pillat ut sladden och tuggat sönder den. Usch jag blir så sur och irriterad men jag kunde ju inte skälla på honom... det var ju mitt fel. Så i morgon måste jag leta ny sladd till laddaren så jag kan ta mer bilder i framtiden ;)

Här är några bilder från jobbet idag

Pixie fotas i en regnoverall

Sötis

Mina tröttisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0