Jobb och hundar

Igår jobbade jag från 10-18. Väll hemma tog jag hundarna på en långpromenad. Ville testa en ny runda som tog oss ner till en liten sjö? Den var rätt stor och vi tog oss runt den... hela promenaden tog 1,5 timme. Det var riktigt skönt att få komma ut och röra på sig och hundarna njöt så klart. Pixie och Rikkie fick även leka en stund lösa på en äng. Men efter en stund fick Rikkie den filuren syn på två män som kom gående... han tyckte att de skulle få sig en liten ut skällning och började springa bortåt. Som tur var hade jag godis påsen bredvid så jag ropade och prasslade med den samtidigt. Då snodde han runt och kom farandes med svansen glatt viftande. Han är ju som tur en riktig gottegris min lilla kille :)

Idag har jag jobbat 11-14... har tagit lite bilder på de nya höst kläderna från Kina som vi fått in... kommer att lägga upp på affärens blogg på tisdag så håll utkik ;) www.felinehouse.blogg.se Men här nere kan ni se lite smakprov :) Efter jobbet åkte vi hem till mamma och pappa. Min syster och hennes pojkvän var där då de skulle hämta Fjant. De satt i vardagsrummet och kollade på Idol. Vi åt mat tillsammans och sen åkte de hem. Jag ska stanna över natten då jag ska lämna Ellie och Rikke här i morgon. Ska på kurs med Pixie... det är andra gången och den är totalt 4 gånger. Men eftersom Rikkie bara är valp så kan jag inte lämna honom så länge ensam hemma..... så då har jag tur som har en så underbar mamma som ställer upp. Pixie och jag går en antijakt kurs med skvaller träning... resultatet ska bli att hon inte skäller på allt som rör sig. Sen tänker jag träna Ellie på sidan om när kursen är över. Nej nu ska jag snart sova.
God natt på er ♥

Mina små tröttisar

Pixie i en snygg röd höst/vinter jacka - finns hos Feline House i Vällingby

Rikkie i en snygg camo höst/vinter jacka - finns hos Feline House i Vällingby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0