Oj vad det hoppar

Ja nu är jag så där dålig på att uppdatera igen :P Jag nämnde aldrig att jag fyllde är den 7:e GRATTIS MIG! ;) Så nu är jag 21år och med allt vad de innebär, har ingen aning om vad det är :P

Idag åkte jag och Rikkie hem till lägenheten efter jobbet för att ta hand om djuren och hämta några saker, vi fastande dock vid tven eller rättare sagt jag fastnade så det drog ut på tiden :P Nu har jag, mamma och hundarna precis kollat på filmen Titan, otroligt bra och måste ses ;) I morgon ska jag träffa en kompis efter jobbet, så ska vi ta hundarna på en tur hem till mig och koll valpar. Det ska bli jätte kul, längtar så efter dig gumman :)

Nu ska jag ta ett varmt bad
Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0