Upp och ner

Allt går upp och ner just nu... bara några dagar kvar till mitt nya liv. Så klart till både Pixies och mitt nya liv, det ska bli så spännande. Det finns så mycket frågor och funderingar men allt kommer sakta falla på plats.

Pixie ska när som helst löpa nu. Tyvärr blir det inga valpar till nästa år. Jag har bestämt mig för att vänta eftersom det kommer bli så mycket nytt just nu. Både Pixie och jag kommer att behöva ta det lungt och jobba tillsammans det här första året så valpar passade inte så bra in just nu. Men så klart kommer det dyka upp senare när både jag och Pixie har tid och kan njuta av de små ;)

I stället satasar jag och Pixie på utställningen i Kista nästa år. Ska bli jätte kul eftersom det är husdjursmässa och en massa att titta på och ännu roligare blir det då Sofia och Hippie också ska dit :)

En massa nytt som sagt blir det men det berättar jag mer om senare ;)
Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0