Studentmiddag + fest

Älskade Tindra du är så underbar, alltid så glad och gosig. Älskar våra promenader ihop. Du springer och nosar bland kvistar och löv. När du hör min röst lyfter du huvudet och spetasr öronen. Sen ser det ut som du ler medan du tar ett språng och springer fram till mig med glädje i hela kroppen :D Inkallningen fungerar nu som en dans och rumsrensträningen har gått utan några olyckor.

Alla tre är så underbara. På söndag ska vi ut till hundöarna igen och busa :D

Igår stängde vi butiken 1timme tidigare, brorsan hade sin studentmiddag. Jag, en killkomis, mamma, syrran, hennes pojkvän åkte dit. Känns så konstigt att min bror snart ska ut i arbetslivet. Men det var jätte trevligt och han har en sån underbar klass :D Jag fotade så klart en hel del och även på dansgolvet. Får se om jag lyckas få upp några bilder senare ;)

Vill passa på att tacka underbara Sofia och Hippie som passade mina tre tjejer :D Tack gumman ♥ massa kramar

Så idag var jag helt slut. Eftersom jag fått slemhosta från igår och huvudvärk så fortsatte det idag. Dock inte huvudvärken eftersom jag gick och la mig direkt när jag kom hem. Men hostan har varit värre idag, men jag visste redan att det skulle bli så här. Något som är bra är att ha internet för då kan man skriva ner sina ord. Jag har försökt prata så lite som möjligt idag då min röst försvinner ibland.

Nej nu ska jag fortsätta jobba. Glöm inte att förbereda inför påsken ;) Massa kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0