Jag vill också kolla

Fyra hundar helt underbart :) Vi lyckades ta oss till jobbet allihop. Passade på att klippa klor på Maxi och Esther och snacka om att de är lydiga, de bara ligger där snällt på rygg. Älskar er :)

Moppe var väldigt pigg idag och tyckte det var skönt med en promenad med Esther då det går lagom fort.



Pixie och Maxi fick istället följa med och mata kaniner. De två är så härliga, Pixie går lös med sin boll och Maxi är lös en bit. Båda är väldigt spralliga och matchar varandra väldigt bra ;)

När vi åkte hem hade både Maxi och Esther åkt så det vart vi tre, väldigt skönt måste jag säga och jag passade på att ta det lite lugnare hem så Moppe fick nosa runt ordentligt, gissa om han var lycklig.

Måste berätta: Idag när det var nästan stängning så började Moppe gnälla lite. Jag tog då ut honom och Pixie så de fick kissa. När vi sen kom tillbaka släppte jag båda innanför dörren och ropade sen att de skulle följa med in i köket. Men Moppe kom inte så jag gick för att hämta honom när jag ser hur han sakta tar sig upp för trappan. Jag väntar lite och gömmer mig bakom disken för att se vad han gör. Sötisen börjar sakta med viftande svans gå runt i hela butiken för att underköka. Han gick värkligen i varje vrå av butiken för att kolla på alla saker. Han tyckte nog att det var jätte intressant och undrade nog varför han inte fick vara där ute i stället för köket. Så resten av tiden fick han vara ute i butiken :)

Hemma har jag badat och fönat Moppe så nu ser han ut som sockervadd ;) Tyvärr tog batteriet slut på kameran men jag tog med mobilen. Tyvärr syns det inte så bra men jag får ta en bild i morgon.



Nu ska vi sova Moppe ligger däckad nedanför sängen på sin fäll och Pixie sitter bredvid mig i väntan på att jag ska lägga mig.

God natt och sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0