Kidnappad eller lånad?

Idag har jag inte torkat något kiss eller plockat bajs inne. Lyckades ta ut henne tillräckligt så jag slapp olyckor *yes* riktigt stolt. Har även hunnit med att tvätta två gånger, har nu bara en omgång kvar. Får se om jag åker till mamma och pappa i alla fall i morgon, annars får det bli på lördag.

Idag har Pixie varit kidnappad "lånad" av barnen i området vid affären. Hon är jätte populär och de står i kö för att ta ut henne. Lite orolig blir man när de är borta, men jag ser att hon tycker om det. Men jag lånar inte ut henne varje dag vill ju ha min älskling jag också. Men när de frågade om Katla vart det tvär nej från min sida. Aldrig att jag lämnar ut en valp till 12åringar oavsett hur duktiga de är. Men Pixie är i alla fall nöjd och ligger som ni ser på bilden nedan :P fortfarande och sover ;)

Sov sött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0