Ta inte ut något i förväg

Kanske inte skulle ha förhastat mig när jag sa att hon var duktig som inte kissat inne i onsdags. När jag kom igår till jobbet hittade jag intorkat kiss i köket. Men det var en ganska stor pöl så de kan ha varit Pixie också eftersom hon lekte så mycket med barnen och fick en massa vatten. Jaja gjort är gjort och Katla kissade inne på mattan på morgonen så nu gäller det att bli ännu mera uppmärksam.

Det har varit en fullspäckad dag på jobbet så både jag och tjejerna är trötta. Vi la oss en stund ute på balkongen i min nya saccosäck. Trots att jag la ut puffen som de låg i ett tag så kom de till slut båda två och kröp upp i famnen och somnade... sååå sööta ♥

Har äntligen fått hem agility hindrerna till mamma och pappa så i helgen ska vi ha kul ;)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0