Trevlig Nationaldag

Hoppas ni haft en trevlig Nationaldag :) Vi har firat den hemma med att vara ute och njuta av vädret och sen sitta på balkongen hemma :)  Vi har redan varit ute på tre rundor och sen i mellan har jag sprungit ut med Kessie några gånger. Första rundan vart bollkastning på fotbollsplanen där jag även släppte Kessie lös för första gången. Hon håller sig till Pixie så jag kände mig säker. Pixie jagade boll och Kessie jagade Pixie ;) Så båda vart väldigt trötta och speciellt med tanken på värmen så det vart inte så många kast. Sen satt vi och njöt i skuggan och körde lite godissök. Eftersom det var varmt så var bajset lite mjukt stakars Kessie satte sig i en bit av sit eget bajs som fastnade, inge roligt så nu har vi sköljt oss i badkaret för första gången :)
 
Andra rundan tog vi det bara lugnt och gick sakta så Kessie kunde lukta och undersöka saker runt omkring. Sista rundan stog en massa poliser och polisbilar utanför på vägen och vid skolan. Då tog vi en kortare runda Pixie tyckte det var konstiga människor som stod stilla, Kessie brydde sig inte. Nu är det bara en runda kvar innan dagen är slut.
 
Båda ligger och sover helt slut efter en mysig dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0