Super trött

Sååå trött, har varit hos min syster idag igen. Lovade att hjälpa till med systersonen då min syster skulle på ett ärende. Allt gick bra och han höll sig glad hela tiden så jag är väldigt stolt. Vi var även och fikade i Vällingby och handlade. Sen har jag hjälpt till att bära både dörr och torktumlare. Det var skönt att bli hemskjutsad och jag har legat på soffan och inte velat röra mig. Som tur är hade jag ork att fixa till kaninerna :) Igår flytatde även en ny liten kanin in i köket. Han är blandning mellan Dvärgvädurs rex/ Hermelin rex, ej döpt ännu får ta tag i det under veckan ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hans ögon är ju bara sååååå underbara :D Han skulle ju kunna heta blue :P kram

Svar: Ja han saknar dig <3 Nja jag vet inte det är så svårt med namn :P Kram
Lollo

2014-11-05 @ 23:50:36
URL: http://dieselbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0